Primate

Egy oldal az elektronikus zenéről mindenkinek, aki egy kicsit mélyebben ásná bele magát a témába. Itt nincsenek nyereményjátékok és partyfotók!

Facebook

Címkék

2000 and one (1) about blank (1) acid (1) ada (1) adam port (1) alan oldham (1) amnesia (1) amsterdam (2) Andrew Weatherall (1) Armin Van Buuren (1) audio injection (1) audio werner (1) ausztrália (1) ausztria (2) awakenings (1) bakelit (1) balance (1) balaton sound (1) bar25 (1) beachcoma (1) bécs (1) bedrock (4) belgium (1) ben klock (1) berghain (9) berlin (43) berlin calling (1) bermuda (2) bernáthy (1) bodnár lászló (1) boiler room (2) border community (3) bpitch (1) brian sanhaji (2) budai (1) budapest (2) butch (1) carl craig (3) cesaria evora (1) chriss (1) christian morgenstern (1) chris liebing (3) chris teitjen (1) cinema hall (2) clr (1) club asphalt (1) club der visionäre (1) cocoon (5) colors (2) crazy sonic (1) crosstown rebels (1) daftpunk (1) danny tenaglia (1) dave clarke (1) david august (1) david guetta (5) david keno (1) deafness records (1) deetron (1) deichkind (1) depeche mode (1) detroit (3) dillon (1) diynamic records (1) dizájn (1) djmag (1) dj budai (1) dj energy (1) dj hell (1) dj misjah (1) dj pierre (1) dj rush (2) dj t (1) dj t 1000 (1) dop (1) drumcode (1) dubstep (2) dürlin (1) echo (1) ellen allien (1) el row (3) exit (1) fabric (4) fertőd (1) fesztivál (1) fless (1) flex (2) flört (1) fly bermuda (2) frankfurt (9) fritz kalkbrenner (1) gasztronómia (1) gayle san (1) gema (5) global underground (2) gödör (1) graffity city (2) hamburg (1) handsup (1) hardtechno (1) Hardwell (1) hawky (1) Helsinki (1) henrik schwarz (2) hollandia (5) home (1) Hooj Choons (1) horst krzbrg (2) humor (1) ian o donovan (1) ibiza (3) icke wieder (1) ida engberg (2) ifican (1) insomnia festival (1) international deejay gigolos (1) ivee (1) Jacques Beurlet Électronique Bande (1) james holden (5) james zabiela (1) jamie jones (1) jan blomqvist (1) jay lumen (2) jeff samuel (1) jennifer cardini (1) Jerome Sydenham (1) jesse rose (2) john b (1) john creamer (1) john digweed (5) John Digweed (1) joris voorn (1) jr (1) junkie (1) jutasi (1) k2 (1) karotte (1) kashmir (1) katerholzig (1) kate wax (1) Kecel (1) keinemusik (1) kevin saunderson (1) kink (2) kokain (2) köln (2) kölsch (1) komolyzene (1) kompakt (2) konferencia (1) könyv (2) kühl (1) ladida (1) laurent garnier (1) lavalava (1) loco dice (1) london (6) lucca (1) luis garcia (1) luke abbott (2) luna (1) mädcheninternat (1) made for the night (1) magda (2) mandy (1) marcel dettmann (3) marco carola (1) marco effe (1) marc houle (1) marc romboy (3) marc spoon (1) marusha (1) matias aguayo (1) maxime dangles (1) max cooper (1) maya jane coles (2) melt (1) metope (1) michael mayer (1) michel de hey (1) ministry of sound (1) miss kittin (1) miss nine (1) modeselektor (3) mokka cukka (1) monaberry (1) monika kruse (1) mono (1) monolake (1) monoloc (1) moritz von oswald (1) moszkva (1) movement festival (1) münchen (1) nachtdigital (1) naga&beta (1) nakadia (1) napi humor (1) nastia (2) newl (1) nick warren (1) nicolas jaar (1) Nicole Moudaber (1) niereich (1) night shift documantary (1) night shift documentary (1) nina kraviz (3) norvégia (1) oliver koletzki (1) oscar mulero (1) pacha (2) pan/tone (2) pantha du price (1) pan pot (2) paperclip people (1) partysan (1) patrick chardronnet (1) paul kalkbrenner (4) paul oakenfold (1) paul woolford (1) perlon (1) pete tong (2) philipp straub (1) plastikman (2) Primate Sessions (1) prince charles (1) r.egypercesek (1) radioslave (2) raveline (1) rave on snow (2) regis (1) rekids (1) resident advisor (2) rex club (2) ricardo villalobos (3) richie hawtin (3) robag wruhme (2) robert johnson (1) rotterdam (1) roughly party (1) sankeys (1) sasha (2) scarlett etienne (2) scuba (1) secret cinema (1) secret fusion (1) sei es drum (1) seth troxler (3) shinedoe (1) shockwave (1) simina grigoriu (1) siófok (1) size 9 (1) skrillex (1) skudge (1) sky and sand (1) slacker (1) slam (3) slam jr (1) smokin jo (1) soundhead (1) speedy j (1) Stee Downes (1) stephane k (1) stephan bodzin (3) sterbinszky (1) steve rachmad (2) stil vor talent (1) streako (1) strictly (1) stroboscopic artefacts (1) suicide circus (1) super flu (1) süss fel nap (1) sven väth (11) sydney (1) symphony (1) syrup (1) szavazás (1) szilveszter (1) szingapúr (1) színház (1) tale of us (1) tanith (1) telefon tel aviv (1) the advent (2) tiesto (1) tillmann uhrmacher (1) time warp (2) tini (1) titan (1) tolo (1) tomas barfold (1) tommyboy (1) tommy four seven (1) tony de vit (1) trance (1) traum schallplatten (1) tresor (1) tromsø (1) troy pierce (1) truncate (1) u60311 (1) Umek (1) USA (1) usa (2) ushuaia (1) ushuia (1) veszprém (1) virgin helena (1) visionquest (1) vj (1) volt (1) Wally Lopez (1) warehouse project (2) watergate (3) weekend (1) west balkán (1) winter music conference (1) xhin (1) xoyo (2) zander vt (1) zoom (1) Címkefelhő

Interjú – tINI

2011.10.25. 11:36 :: primate

Következő interjúalanyunk a jelenleg Berlinben élő, müncheni származasú djane, tINI, aki Barcelona legőrültebb szórakozohelyén, a Club Elrow vasárnapi afterpartyján tett fellése  után válaszolt néhány kérdésre.

 

Hogy tetszett a vasarnapi buli az Elrow-ban?

 

Most léptem fel itt eloszor. Eddig csak videokat lattam arrol, hogy Marco es Dice (Marco Carola es Loco Dice – a szerk.) játszottak ott. Mindenki, aki már járt ott, azt mondta, hogy itt mindenképp zenélnem kell, mert tökeletes lenne számomra. Ezért elég nagy elvárásokkal erkeztem, de ezek tökeletesen teljesültek.

 

Eredetileg Münchenbol származol, ahol a Garden-ben voltal rezidens.

 

Saját estem volt ott: „tINI all Night long“ es a Palais-ban volt az after-rezidenciám „Tour de Femme“, mindig harom lánnyal zenéltünk. Es a Harry Klein-ben is gyakran felléptem. Ez már elég régen történt, hogy ugy mondjam, ezek voltak a kezdeti idok.

 

Mostanában Berlinben élsz. Mi a különbség a két város között?

 

Közben volt még egy állomas, ugyanis Hamburgban is éltem. Ez a város, hogy ugy mondjam München es Berlin keveréke, mindkettobol tartalmaz valamennyit. Igy nem volt olyan nehéz megszoknom, valamint sok barátom is odaköltözött. Nem is azt a tipikus berlini életet élem, ami egy dj-tol elvárhato lenne. Ha szorakozni megyek, általaban indie koncertekre vagy kiállitasokra járok. A szuk baráti korom annyira nincs benne az éjszakázasban igy remek ellenpolust nyujtanak a munkaval teli hétvégeim mellett. Berlin legnagyobb elonye, mindekeppen az, hogy itt sokkal tobb a lehetoseg. Ha egyik városrészbol a másikba megyunk, teljesen uj dolgokat élunk meg. Münchenben már mindent ismersz, ha egész életedben ott éltél.

 

Beszéljunk az uj albumodrol, a „Tessa“-rol, ami oktober 10-en jelent meg. Ki az a Tessa?

 

Tessa a legjobb barátnom Münchenbol, o még mindig ott él. Iskolás korunk ota ismerjuk egymast, amikor meg 14 eves voltunk, Egyutt kezdtunk el bulizni jarni, o késobb járt már Ibizán es egyszer magával vitt… Akkoriban még fogalmam sem volt semmirol, elvitt a DC10-be es a Space-be. A teraszon Tanja Vulcano játszott és ez oriasi hatassal volt rám. Teljesen ráflasheltem a zenére – hogy ezzel a szep szoval fejezzem ki magam – ez adta meg a kezdo loketet ahhoz, hogy késobb lemezeket vegyek es én is dj legyek.

 

Tehát akkor Tessa-nak köszönhetjuk tINI-t?

 

Igen is es nem is. A zene iránti szeretetem mindig megvolt. Viszont Tessa erosen befolyásolta ennek irányát, o mindig a referenciám volt, illetve a muzsám. Annak idejen majdnem az osszes fellepesemre elkisért es mindig tudtam, ha Tessa táncol, akkor jol csinalom. Mindig hasonlo volt a zenei izlesunk. Igazabol mindig o volt az, aki szivesen zenélt volna, de nem igazan volt hozza tehetsége. De a zene irant teljesen elkotelezett volt. Tessa egyszer azt mondta nekem, hogy az álmai az en személyem altal valnak valova. Tehát amiior az album nevén gondolkodtam, eszembe jutott, hogy hogy is kezdodott minden, es akkor egyértelmu volt számomra, hogy az abum neve csakis Tessa lehet.

 

Zenei pályafutasod eleg rovid ido alatt elég magasra emelkedett. Sok minden megváltozott körülötted emiatt, azt leszámitva, hogy egyre több es nagyobb rendezvényen lépsz fel?

 

Igazábol ugyanolyan maradtam, ami a zenemet illeti, ugy is. A legnagyobb változas talan az, hogy korábban mindig bakeltiten zeneltem, még CD-n is alig, aztan Traktor-ra valtottam. Ennek az az egyszeru oka, hogy egyzer, még mielott meg elkezdtem dj-skedni, snowboardozas közben eltörtem a gerincemet, akkor egy fémet ultettek belém és nem lett volna szabad nehezet emelnem. Ennek ellénre évekig azt csináltam. Egyszer aztán azt mondta az orvosom, hogy o ehhez nem adja a nevét, ha tovabbra is ezt müvelem… Nagyon nehéz szivvel valtottam Traktorra, nagyon hiányoznak a lemezek. Hogy valamennyi megmaradjon a korábbi érzsésbol, még ma is szoktam nehányat vásárolni, amit aztán digitalizalok igy, le tudom játszani. Amugy mindent lejátszom, amit szeretek. Tényleg mindent. Nem kovetek semmilyen iranyt sem. Ha most végigmennék a lemezespolcomon, biztos, hogy ma is lejátszanék közulük minden tracket. Ezt azt bizonyitja, hogy nem igazan valtoztam meg. Ugyanolyan lelkes es izgatott vagyok még ma is minden fellepes elott, enélkul nem is tudnám csinalni. Elképesztö azt latni, hogy mostanában mi minden tortenik körülöttem.

 

Kiket tekintesz példakepeidnek?

 

Livio & Roby-t, és ezt most nem azert mondom, hogy az istállonkat népszerüsitsük, hanem azért mert tényleg teljesen le vagyok nyügözve tölük, miota megismerkedtünk egymással.

 

Mit tanácsolsz azoknak a fiatal lányoknak, akik dj-ként érnének el sikereket? A szcenaban a férfiak dominálnak, es a klubszcánaba valo belépes nem éppen egyszeru a tulkinálat miatt…

 

Igazábol én ezen sose stresszeltem magamat, és ezt a tulajdonságomat még ma is megtartottam. Ha eljön, az ideje, akkor eljön, ha nem, akkor nem. Ha lehetetlennek tunik és nem okoz örömot, akkor ugyis azonnal abbahagyják. Egy rendkivul pozitiv beállitottsagu ember vagyok, ezért azt ajánlanam minden lánynak, hogy mindig higyjenek magukban, es ezt a hitet soha ne veszitsek el, még akkor is, ha most ez igy elégge közhelynek tünik. Jo idoben voltam jo helyen, és mindig akadtak fiuk, akik támogattak, de mindig fiukkal léptem fel, ugyhogy igazan meg kellett mutatnom, hogy mire vagyok képes. Annyira nagy szenvedellyel csinaltam, mert tudtam, hogy ez az, amit akarok. Egyszeruen mukodnie kellett. Hiszek abban, hogy ha valamit nagyon el akarunk erni, azt el is érjuk.

 

Milyen berendezéseket hasznalsz ma?

 

Van néhány analog eszközöm, amivel felveszek. Van egy Vitochord, egy Electribe, egy MSD dobgép. Szoftverek kozul legfoképpen Abletont hasznalok, egy kis Logic-ot a befejezésnel, és Reasont, ha még valamit be akarok biggyeszteni. Tehat egy teljes keveréke az analog és digitalis alkotasnak. Ha valami otletem tamad, ezzekkel igy eleg gyorsan meg tudom valositani.

 

Az idei open air szezon véget ért. Mi volt idén a legnagyobb élményed?

 

Mindenképpen az Exit Festivalt emliteném meg, Szerbiában. Elotte még soha nem játszottam ennyi ember elott es ilyen nagyszeru line upban. Maya Jane Coles nyitott, utana Underworld adott koncertet, akiket aztán Carl Craig, majd Marco Carola követett, majd én zártam a szinpadon a napfelkelteben.

3 kamera kovetett, és szerencsére nem tudtam, hogy ez egy élö közvetités. Igy is eléggé ideges voltam, Underworld es Carl Craig után zenélni… Szerencsére Marco megnyugtatott, utana mar konnyebben ment.

 

Köszönjük a beszélgetést!

 

Szólj hozzá!

Címkék: berlin exit tini münchen

A bejegyzés trackback címe:

https://primate.blog.hu/api/trackback/id/tr713328406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása